Camera Scene Mode မ်ားအေၾကာင္း
Tuesday, November 13, 2012
0
comments
ဒစ္ဂ်စ္တယ္ ကင္မရာမ်ား၏ ေစ်းႏႈန္း အလြန္ က်ဆင္းလာသည့္အတြက္ ျမန္မာျပည္တြင္
အေပ်ာ္တမ္း ဓာတ္ပံုဆရာ အလြန္ မ်ားလာပါသည္။ သို႔ေသာ္ အေပ်ာ္တမ္း
ဓာတ္ပံု႐ိုက္သူမ်ား အသံုးမ်ားသည့္ ကင္မရာမွာ point and shoot ဟုေခၚေသာ
ကင္မရာမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ခ်ိန္ရြယ္ၿပီး ႐ိုက္႐ံုသာဟု အဓိပၸာယ္ရေသာ အဆိုပါ
ကင္မရာငယ္မ်ားတြင္ မိမိ စိတ္တုိင္းက် ေရြးခ်ယ္ခ်ိန္ ညႇိခြင့္ အေတာ္ အသင့္
ေပးၿပီး၊ တခ်ိဳ႕မွာ ခ်ိန္ညႇိႏုိင္ခြင့္ မရွိသေလာက္နီးနီး ျဖစ္ပါသည္။
သို႔ေသာ္ point and shoot ကင္မရာ အားလံုးတြင္ တူညီေသာ အရာတစ္ခုေတာ့
ရွိပါသည္။ ယင္းမွာ ကင္မရာအားလံုးတြင္ Scene mode တည္းဟူေသာ
ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ တစ္ရပ္ ရွိေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ မိမိေရွ႕ေမွာက္ရွိ
႐ႈေမွ်ာ္ခင္းအား အသင့္ ခ်ိန္ထားၿပီးေသာ setting မ်ားျဖင့္ အလြယ္တကူ
႐ိုက္ယူရန္ ဟူေသာ အဓိပၸာယ္ေဆာင္ပါသည္။ မိမိ ႐ိုက္တတ္သလို ႐ိုက္သည္ထက္ ပို၍
ေကာင္းေသာပံုမ်ားထြက္ရန္ ေသခ်ာပါသည္။
ကင္မရာ အမ်ိဳးအစားေပၚ မူတည္၍ ေကာင္းေသာပံုမ်ား ထြက္ရန္ ေသခ်ာပါသည္။
ကင္မရာအမ်ိဳးအစားေပၚ မူတည္၍ scene mode (၈) မ်ိဳးမွ (၂၀) ေက်ာ္အထိ ပါပါသည္။
အသင့္ခ်ိန္ေပးထားေသာ setting ျဖင့္ ႐ိုက္ရန္ အားသန္လွ်င္ Scene mode
မ်ားမ်ားပါေသာ ကင္မရာကို ေရြးခ်ယ္သင့္ပါသည္။ ပညာရွင္ ဓာတ္ပံုဆရာမ်ား
သံုးသည့္ Entry-level DSLR မ်ား၊ ကၽြမ္းက်င္ ဓာတ္ပံုဆရာမ်ား သံုးသည့္
mid-range compact camera မ်ားတြင္လည္း scene mode ပါဝင္ပါသည္။
ယခုေနာက္ပိုင္း ထြက္ေသာ mirrorless ကင္မရာမ်ား မွန္ဘီလူး
ေျပာင္းသံုးႏုိင္ေသာ ကင္မရာမ်ားတြင္လည္း scene mode ကို ခ်န္မထားခဲ့ပါ။
scene mode မ်ားကို အသံုးျပဳသည့္အခါ ယင္းတြင္ ခ်ိန္ထားသည့္ အလင္းဝင္ေပါက္
အက်ယ္ (Aperture) ႏွင့္ အလင္းတံခါး အျမန္ႏႈန္း (Shutter speed) အပါအဝင္
အေရးပါေသာ အခ်က္အလက္ မ်ားကို ပံုရိပ္ဖိုင္ထဲတြင္ တြဲ၍ သိမ္းဆည္းလိုက္ပါသည္။
ယင္းတို႔ကို ဓာတ္ပံု တည္းျဖတ္သည့္ ေဆာ့ဖ္ဝဲ တစ္ခုခုထဲတြင္ ရွာ၍ၾကည့္ႏုိင္မည္
ျဖစ္ရာ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ကူးမႈပညာ ေလ့လာေရးတြင္ မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ရပါသည္။
Scene mode တို႔သည္ လွ်ပ္တျပက္ ေပၚေပါက္လာေသာ အကြင္းအကြက္မ်ားကို
သင့္ေလ်ာ္ေသာ setting ျဖင့္ အလ်င္အျမန္ဆံုး ႐ိုက္ကူးႏုိင္ရန္လည္း
အေထာက္အကူျပဳပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဝါရင့္ဓာတ္ပံု ဆရာမ်ား အေနျဖင့္
မိမိ႐ိုက္ကူးမည့္ ျမင္ကြင္းကို မည္သို႔မည္ပံု ခ်ိန္ရြယ္႐ိုက္ကူးရမည္ကို
သိပင္ သိျငားေသာ္လည္း ထိုသို႔ခ်ိန္ရြယ္ၿပီး ခတ္ကြင္းျပင္ေနရေလာက္ေအာင္
အခ်ိန္မရသည့္ အခါမ်ိဳးတြင္ scene mode ကိုသာ အသံုးခ်ၾကရပါသည္။ (၂၀၁၁)
ေႏွာင္းပိုင္းတြင္ ထြက္လာေသာ အဆင့္ျမင့္ point and shoot ကင္မရာမ်ားတြင္
Auto scene select mode ပါဝင္လာပါသည္။ ထို mode ကို
ေရြးခ်ယ္ေပး လိုက္ျခင္းအားျဖင့္ မိမိ႐ိုက္ကူးရမည့္ အေနအထားႏွင့္
သင့္ေလ်ာ္သည့္ scene mode တစ္ခုခုကို ကင္မရာက အလိုအေလ်ာက္
ေရြးခ်ယ္ေပးလိုက္ပါမည္။ ကြက္တိ ေရြးခ်ယ္ေပးျခင္းမ်ိဳးႏွင့္ အျမဲ
မႀကံဳႏုိင္ေသာ္လည္း ေယဘုယ်အေျခအေန အေတာ္မ်ားမ်ားအတြက္ မွန္ကန္မႈရွိၿပီး
အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေစပါသည္။ အေပ်ာ္တမ္း ဓာတ္ပံုဆရာတခ်ိဳ႕မွာ scene mode မ်ား
သံုးပင္သံုးေသာ္ျငားလည္း ယင္း၏ အလုပ္လုပ္ပံုကို သိသျဖင့္ သံုးသည္ မဟုတ္ပါ။
လူပံုတူ႐ိုက္လွ်င္ Portrait mode သံုးပါဟု ဆိုသျဖင့္
႐ိုက္လိုက္ျခင္းမ်ိဳးသာ ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကင္မရာ အမ်ိဳးအစား
အားလံုးတြင္ ပါဝင္ၿပီး မၾကာခဏ သံုးရတတ္ေသာ scene mode မ်ား အေၾကာင္းကို
တင္ျပပါမည္။
Portrait mode
Scene mode ကို ကင္မရာတြင္ ဦးစြာ ေရြးခ်ယ္ေပးရပါမည္။ ထိုအခါ ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ရွိေသာ scene mode အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ကင္မရာ ေက်ာဘက္ရွိ LCD ဖန္သားျပင္ေပၚတြင္ ေတြ႕ျမင္ရပါမည္။ Enter ခလုတ္၏ ေလးဘက္ေလးတန္တြင္ ေပးထားေသာ Arrow Key မ်ားျဖင့္ portrait mode ႏွင့္ ေ႐ြး ခ်ယ္မႈမ်ားတို႔ တည့္သည္အထိ ဘီးကို လွည့္ေပးရပါလိမ့္မယ္။ Nikon ကင္မရာငယ္မ်ားကမူ photo mode ထဲ ဝင္ၿပီးေနာက္ scene mode ကို LCD ဖန္သားျပင္ေပၚတြင္ အဆင့္ဆင့္ရွာၿပီး ေရြးခ်ယ္ေပးရပါမည္။ က်န္ရွိေသာ ကင္မရာ တခ်ိဳ႕တြင္ scene mode ကို သီးျခားခလုတ္တစ္ခု အျဖစ္ ထုတ္ေပးထားပါသည္။ ယင္းခလုတ္မွ တစ္ဆင့္ menu ထဲဝင္ၿပီး portrait mode ကို ေရြးခ်ယ္ေပးရပါမည္။ Portrait mode သည္ လူပံုတူကို ႐ိုက္ကူးျခင္းျဖစ္သျဖင့္ ဆံုခ်က္ (focus) ျဖတ္ရာတြင္ လူကိုသာ အဓိကယူ၍ ျဖတ္ပါမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူပံုက ရွင္းလင္းျပတ္ သားၿပီး ေနာက္ခံက အနည္းငယ္ ဝါးပါလိမ့္မည္။ ေနာက္ခံ မည္မွ်ဝါးသည္ ဆိုသည့္ အခ်က္မွာ ကင္မရာက အျမင့္ဆံုးေပးႏုိင္ေသာ အလင္းဝေပါက္အက်ယ္ (Aperture size) အေပၚတြင္ တည္ပါသည္။ ယင္းကို (f) number ျဖင့္ ျပပါသည္။ (f) number ငယ္ေလး အလင္းဝင္ေပါက္က်ယ္ေလး ျဖစ္ပါသည္။ (f)2 အထိ ေပးထားေသာ canon ကင္မရာငယ္မ်ား တြင္ ေနာက္ခံ အေတာ္ပင္ ေဝဝါးေပးထားေသာ လူပံုတူမ်ားကို ရရွိပါသည္။
Portrait mode
Scene mode ကို ကင္မရာတြင္ ဦးစြာ ေရြးခ်ယ္ေပးရပါမည္။ ထိုအခါ ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ရွိေသာ scene mode အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ကင္မရာ ေက်ာဘက္ရွိ LCD ဖန္သားျပင္ေပၚတြင္ ေတြ႕ျမင္ရပါမည္။ Enter ခလုတ္၏ ေလးဘက္ေလးတန္တြင္ ေပးထားေသာ Arrow Key မ်ားျဖင့္ portrait mode ႏွင့္ ေ႐ြး ခ်ယ္မႈမ်ားတို႔ တည့္သည္အထိ ဘီးကို လွည့္ေပးရပါလိမ့္မယ္။ Nikon ကင္မရာငယ္မ်ားကမူ photo mode ထဲ ဝင္ၿပီးေနာက္ scene mode ကို LCD ဖန္သားျပင္ေပၚတြင္ အဆင့္ဆင့္ရွာၿပီး ေရြးခ်ယ္ေပးရပါမည္။ က်န္ရွိေသာ ကင္မရာ တခ်ိဳ႕တြင္ scene mode ကို သီးျခားခလုတ္တစ္ခု အျဖစ္ ထုတ္ေပးထားပါသည္။ ယင္းခလုတ္မွ တစ္ဆင့္ menu ထဲဝင္ၿပီး portrait mode ကို ေရြးခ်ယ္ေပးရပါမည္။ Portrait mode သည္ လူပံုတူကို ႐ိုက္ကူးျခင္းျဖစ္သျဖင့္ ဆံုခ်က္ (focus) ျဖတ္ရာတြင္ လူကိုသာ အဓိကယူ၍ ျဖတ္ပါမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူပံုက ရွင္းလင္းျပတ္ သားၿပီး ေနာက္ခံက အနည္းငယ္ ဝါးပါလိမ့္မည္။ ေနာက္ခံ မည္မွ်ဝါးသည္ ဆိုသည့္ အခ်က္မွာ ကင္မရာက အျမင့္ဆံုးေပးႏုိင္ေသာ အလင္းဝေပါက္အက်ယ္ (Aperture size) အေပၚတြင္ တည္ပါသည္။ ယင္းကို (f) number ျဖင့္ ျပပါသည္။ (f) number ငယ္ေလး အလင္းဝင္ေပါက္က်ယ္ေလး ျဖစ္ပါသည္။ (f)2 အထိ ေပးထားေသာ canon ကင္မရာငယ္မ်ား တြင္ ေနာက္ခံ အေတာ္ပင္ ေဝဝါးေပးထားေသာ လူပံုတူမ်ားကို ရရွိပါသည္။
တခ်ိဳ႕ေသာ ကင္ရာငယ္မ်ားတြင္ Continuous advance ကဲ့သို႔ေသာ
ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ တစ္ရပ္ ကို ေပးထားပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဓာတ္ပံုတစ္ပံု
႐ိုက္ကူးၿပီး ေနာက္တစ္ပံု ထပ္႐ိုက္ရန္ ခ်ိန္ယူသည့္အခါ focus ျဖတ္ရာတြင္
အလြန္ျမန္သြားပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ တစ္ပံုၿပီးတစ္ပံု ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္
႐ိုက္ကူးသြားႏုိင္ပါသည္။ အမွတ္တမဲ့ ႐ိုက္ယူေသာ လူပံုမ်ားတြင္လည္း လူအေနအထား
မေျပာင္းေသာ္ လည္း မ်က္ႏွာအမူအရာ ခံစားခ်က္ေပၚသည့္
မိမိစိတ္ႀကိဳက္ပံုမ်ားကို စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္း ႐ိုက္ယူေစႏုိင္ ပါသည္။
Portrait mode သည္ လူ၏အသားရည္ ေခ်ာေမြ႕မႈကို ဦးစားေပးသည္ ျဖစ္၍
ပံုရိပ္ျပတ္သားမႈ (sharpness) ႏွင့္ ေနာက္ခံမွ ကြဲျပားမႈ (contrast)
စသည္တို႔တြင္ အားနည္းပါသည္။ Portrait mode သည္ မ်က္ႏွာေထာက္လွမ္းမႈ (face
detection) ကိုလည္း အသားေပးပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မ်က္ႏွာအ သားေပးေသာ
ကိုယ္တစ္ပိုင္းပံုမ်ားကို ႐ိုက္ကူးလွ်င္ ပိုေကာင္းပါသည္။ portrait mode
တြင္ ခ်ိန္ထားပါက လွ်ပ္တစ္ျပက္မီး (flash) သံုးမည္၊ မသံုးမည္ကုိ
ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ရွိပါသည္။ အလင္းေရာင္ အလြန္အားနည္းေသာ ေနရာမွတစ္ပါး
က်န္အေျခအေနမ်ားတြင္ လွ်ပ္တစ္ျပက္မီးကို ခ်ိန္ဆ သံုးသင့္ ပါသည္။ ဥပမာ
ေမွာင္ေသာအခန္းထဲတြင္ လူပံုတူကို လွ်ပ္တစ္ျပက္ မီးသံုး၍ ႐ိုက္ပါက
လူပံုက လင္းၿပီး ေနာက္ခံတစ္ခုလံုး မည္းေမွာင္ေနသည္ကို ေတြ႕ရပါမည္။
အလင္းဝင္ေပါက္ကို က်ယ္ေအာင္ portrait mode တြင္ ခ်ိန္ဆေပးၿပီး ျဖစ္သျဖင့္
အေတာ္အသင့္လင္းေသာ အေျခအေနမွသည္ လံုေလာက္ေသာ အလင္း ထိ အေျခအေနမ်ားတြင္
မီးမသံုးဘဲ ႐ိုက္သင့္ပါသည္။ ေနာက္ခံ အရိပ္က်ျခင္း နည္းေစရန္ လူက ေနာက္ခံ
အရိပ္က်ႏုိင္သည့္ ေနရာ (နံရံစသည္) မွ ေဝးေဝးတြင္ ထား၍ ႐ိုက္သင့္ပါသည္။
Night portrait mode
Night portrait mode ကို scene mode ထဲဝင္၍ ရွာလွ်င္ လူ၏ ေခါင္းေပၚတြင္ လျခမ္းငယ္ေလး တင္ထားေသာ ပံုအျဖစ္ လည္းေကာင္း သို႔မဟုတ္ ၾကယ္ပြင့္ေလး တင္ထားေသာ ပံုအျဖစ္ လည္းေကာင္း ေတြ႕ႏုိင္ပါသည္။ Night mode ႏွင့္ Night portrait mode တို႔သည္ အသြင္တူေသာ္လည္း အဆင္ကြဲပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မွားယြင္း မေရြးခ်ယ္မိေစရန္ အေရးႀကီးပါသည္။ သို႔ရာတြင္ တခ်ိဳ႕ ကင္မရာငယ္မ်ားတြင္ night portrait mode သီးျခားမေပးသျဖင့္ night mode ကိုသာ ေရြးခ်ယ္ ႐ိုက္ကူးရမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ညအေမွာင္ကို ေနာက္ခံျပဳထားေသာ လူတစ္ေယာက္၏ ဓာတ္ပံုကို ေပၚလြင္ ထင္ရွားစြာ ႐ိုက္ကူးယူဖို႔ ျပဳလုပ္ထားေသာ mode ေပၚလြင္မည္ သာမက ေနာက္ခံပ်ပ် အလင္းေအာက္တြင္ ျမင္ႏုိင္သမွ်ေသာ အရာတို႔သည္လည္း ဓာတ္ပံုထဲတြင္ ပါဝင္လာမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ကင္မရာတစ္လံုးႏွင့္ တစ္လံုးၾကားတြင္ Night portrait mode ကို ကုိင္တြယ္ ေဆာင္ရြက္ပံုျခင္း မတူေသာ္လည္း ေယဘုယ်အားျဖင့္မူ ကင္မရာအားလံုးတြင္ လွ်ပ္တျပက္ မီးကို မျဖစ္မေန သံုးႏုိင္ပါသည္။ အလင္းတံခါး (Shutter) ကို ရွည္ၾကာစြာ ဖြင့္ထားၿပီး အလင္းထိေတြ႕မႈၾကာၾကာ (long exposure) ရယူပါသည္။ လွ်ပ္တျပက္မီးေၾကာင့္ လူပံုက ဝင္းပေနမည္ ျဖစ္သလို ၾကာရွည္ဖြင့္ထားေသာ အလင္း တံခါးေၾကာင့္ ေနာက္ခံ ေမွာင္ပ်ပ်ေအာက္မွ ပံုရိပ္တခ်ဳိ႕လည္း ပါဝင္လာပါလိမ့္မည္။
Night portrait mode
Night portrait mode ကို scene mode ထဲဝင္၍ ရွာလွ်င္ လူ၏ ေခါင္းေပၚတြင္ လျခမ္းငယ္ေလး တင္ထားေသာ ပံုအျဖစ္ လည္းေကာင္း သို႔မဟုတ္ ၾကယ္ပြင့္ေလး တင္ထားေသာ ပံုအျဖစ္ လည္းေကာင္း ေတြ႕ႏုိင္ပါသည္။ Night mode ႏွင့္ Night portrait mode တို႔သည္ အသြင္တူေသာ္လည္း အဆင္ကြဲပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မွားယြင္း မေရြးခ်ယ္မိေစရန္ အေရးႀကီးပါသည္။ သို႔ရာတြင္ တခ်ိဳ႕ ကင္မရာငယ္မ်ားတြင္ night portrait mode သီးျခားမေပးသျဖင့္ night mode ကိုသာ ေရြးခ်ယ္ ႐ိုက္ကူးရမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ညအေမွာင္ကို ေနာက္ခံျပဳထားေသာ လူတစ္ေယာက္၏ ဓာတ္ပံုကို ေပၚလြင္ ထင္ရွားစြာ ႐ိုက္ကူးယူဖို႔ ျပဳလုပ္ထားေသာ mode ေပၚလြင္မည္ သာမက ေနာက္ခံပ်ပ် အလင္းေအာက္တြင္ ျမင္ႏုိင္သမွ်ေသာ အရာတို႔သည္လည္း ဓာတ္ပံုထဲတြင္ ပါဝင္လာမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ကင္မရာတစ္လံုးႏွင့္ တစ္လံုးၾကားတြင္ Night portrait mode ကို ကုိင္တြယ္ ေဆာင္ရြက္ပံုျခင္း မတူေသာ္လည္း ေယဘုယ်အားျဖင့္မူ ကင္မရာအားလံုးတြင္ လွ်ပ္တျပက္ မီးကို မျဖစ္မေန သံုးႏုိင္ပါသည္။ အလင္းတံခါး (Shutter) ကို ရွည္ၾကာစြာ ဖြင့္ထားၿပီး အလင္းထိေတြ႕မႈၾကာၾကာ (long exposure) ရယူပါသည္။ လွ်ပ္တျပက္မီးေၾကာင့္ လူပံုက ဝင္းပေနမည္ ျဖစ္သလို ၾကာရွည္ဖြင့္ထားေသာ အလင္း တံခါးေၾကာင့္ ေနာက္ခံ ေမွာင္ပ်ပ်ေအာက္မွ ပံုရိပ္တခ်ဳိ႕လည္း ပါဝင္လာပါလိမ့္မည္။
ဤ mode ကို သံုးရာတြင္ သတိထားသင့္သည့္ အခ်က္မွာ လူကို လွ်ပ္တစ္ျပက္
မီးအ လင္းေကာင္းေကာင္း ေရာက္သည့္ေနရာ (ကင္မရာငယ္မ်ားတြင္ အမ်ားဆံုး ၁၅ ေပထိ
အလင္းေရာက္ ပါသည္) တြင္ ထား၍ ႐ိုက္ကူးရန္ႏွင့္ ျဖစ္ႏုိင္ပါက ကင္မရာကို
သံုးေခ်ာင္းေထာက္ သို႔တည္း မဟုတ္ ေအာက္ခံၿငိမ္ေသာ ေနရာတြင္ တင္ၿပီး႐ိုက္ရန္
ေဆာင္ရြက္သင့္ပါသည္။ ေျခေထာက္ အေပ်ာ့ျဖင့္လည္းေကာင္း။ ေျခေထာက္
အမာျဖင့္လည္းေကာင္း လာေသာ သံုးေခ်ာင္းေထာက္မ်ား ေစ်း ကြက္ထဲတြင္ ဝယ္ယူ
ရရွိႏုိင္ပါသည္။ ေျခေထာက္အေပ်ာ့ သံုးေခ်ာင္းေထာက္မွာ တိုင္၊ သစ္ကိုင္း
စသည္တို႔တြင္ ပတ္ခ်ည္ေႏွာင္၍လည္း ႐ိုက္ႏုိင္သျဖင့္ ပို၍ အသံုးတည့္ပါသည္။
သို႔ေသာ္ (၂၀၁၁) ႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ထြက္ရွိလာေသာ point and shoot
ကင္မရာမ်ား၏ ပံုရိပ္ တည္ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းသိမ္းမႈစနစ္ (Image stabilisation)
အလြန္ အားေကာင္းလာသျဖင့္ ကင္မရာကို လက္ျဖင့္ ကိုင္႐ိုက္သည့္တုိင္
အ႐ုပ္ဝါးျခင္း (blur) ႏွင့္ အစက္အေပ်ာက္ထျခင္း (noise) အလြန္ နည္းေၾကာင္း
ေတြ႕ရပါသည္။ သာမာန္အားျဖင့္ ကိုင္႐ိုက္လွ်င္ ပံုရိပ္ႏွစ္ထပ္ ျဖစ္တတ္ပါသည္။
ယခုေနာက္ပိုင္း ကင္မရာငယ္မ်ားတြင္ ပါဝင္လာေသာ Lowlight smart shot စနစ္ကမူ
လွ်ပ္တျပက္မီး မသံုးဘဲ အလင္းထိမႈအဆင့္ (exposure level) အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္
ဓာတ္ပံုေပါင္းမ်ားစြာ ႐ိုက္ၿပီး ယင္းပံုမ်ားကို ကင္မရာထဲတြင္ပင္
ေပါင္းစပ္ပါသည္။ အားအေကာင္းဆံုး အစိတ္အပိုင္းမ်ားကိုသာ ယူၿပီး ပံုမ်ား ကို
ေပါင္းစပ္လိုက္သျဖင့္ ၾကည့္ေပ်ာ္႐ႈေပ်ာ္ ပံုတူ ထြက္လာပါသည္။ သို႔ေသာ္
အလင္းအလြန္ နည္းေသာ ေနရာတြင္ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ပါက အစက္အေပ်ာက္မ်ားေၾကာင္း
ေတြ႕ရပါသည္။
ဧဧသက္ (ၿဖိဳးဓနဒစ္ဂ်စ္တယ္ဓာတ္ပံု)
ဧဧသက္ (ၿဖိဳးဓနဒစ္ဂ်စ္တယ္ဓာတ္ပံု)
0 comments:
Post a Comment